shv Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen som er klar for bmwccn treff "on ice" Januar 20-21? Jeg skal, og gleder meg noe grusomt! 2 år siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 hm skeptisk. hvor langt er det til sigdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 35-40 mil.. rundt der et sted tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 35-40 mil.. rundt der et sted tror jeg! 35-40 mil, fra oslo eller bergen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 35-40 mil.. rundt der et sted tror jeg! 35-40 mil, fra oslo eller bergen) Bergen-Sigdal ca 40 mil. Oslo-Sigdal ca 10 mil. Trondheim-Sigdal ca 53 mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Det høres jo ganske så moro ut! Lurt å ta en tur ditt fra kompisene mine og jeg skal prøve oss selv. Er vel kanskje mulig å kjøpe seg noen brukte dekk der også? Er det ett stort treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Noen som er klar for bmwccn treff "on ice" Januar 20-21? Jeg skal, og gleder meg noe grusomt! 2 år siden sist! Skal bmwccn arrangere flere treff eller er du sikker på den datoen? Har hørt det skulle være 10-11 feb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Er sikker på datoen ja, se avatar! Dette er arrangert av Hordalandsavdelingen i samarbeid med Rogalandsavdelingen. Vet ikke om det er åpent for andre enn de som kommer inn under nevnte avdelinger. Det er uansett snart ikke plass til flere, ifølge sist jeg sjekket på www.bmwccn.no/hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Det høres jo ganske så moro ut! Lurt å ta en tur ditt fra kompisene mine og jeg skal prøve oss selv. Er vel kanskje mulig å kjøpe seg noen brukte dekk der også? Er det ett stort treff? Mener lest noe i en diskusjon på bmwccn om maks 60 deltakere på istreffet i Sigdal 10-11 feb. Her er en link over stedet der det muligens skal arrangerres: http://www.mamut.com/homepages/Norway/3 ... efault.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Er sikker på datoen ja, se avatar! Dette er arrangert av Hordalandsavdelingen i samarbeid med Rogalandsavdelingen. Vet ikke om det er åpent for andre enn de som kommer inn under nevnte avdelinger. Det er uansett snart ikke plass til flere, ifølge sist jeg sjekket på www.bmwccn.no/hordaland Okej ja da tror jeg det er flere treff i regi av bmwccn. Tror det var avdeling for østlandet som skulle ha 10-11feb. Da var det avklart Hmm mulig jeg stikker opp en tur bare for å se litt da. Bor bare 50min unna så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=333989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå