fatboy Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 ønsker og kjøpe en strøken gearkule til e30. en må være dønn strøken.
Kobar Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 jeg har fra 316! 4 trinns... eller du kan få en med bmw merke i... mener den skal være strøken ja...
fatboy Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 jeg har 5trins, har du bilder av den med bmw merke i? den må være såpass strøken at det ikke stikker noe tråder ut fra sømmene i den, og at det er skinn/sky eller hva det heter
Kobar Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 dette er til 85 modell, så det er ingen sømmer eller tråder på denne girkula... tror nok d er en nyere type du er ute etter...
fatboy Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 er den i vanlig halv myk plast eller er det skinn trekkt?
Kobar Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 halvmyk plast... jeg bruker en som er trukket i skinn fra en e36 318is på min e30! er sikkert en slik du mener... den er super
fatboy Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 hvist du leste første innlegget mitt så sto det der at den jeg er på utkikk etter skal være i skinn, og ikke plastikk som jeg har fått tilbud om før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå