ThomasM Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Selger min sub pga jeg ikke har forsterker til og drive denne Den er ca 5 mnd gammel og er lite og pent brukt! Det er en Pioneer 12" 3000w TS-W3004SPL.. Tenkte jeg skulle ha 1200 kr for den eller byttes en annen pioneer 12" på ca 1000w max Ser helst at den blir hentet, bor på kløfta (akershus) Selges uten kasse Info: • 30 cm IMPP membran forsterket av sammenvevde glass-/karbonfibrer • Bred, rund, 3-lags fibervevd gummikant • Doble, forsterkede membranknutepunkter • Dobbletbuntede høyeffektsmagneter • Keramikkbelagte talespoler for høy effekt • Formstopt aluminiumskurv med bunnfeste • Formstopt aluminium kjølefinne • Kraftige terminaler med fjærklemmer • To 4 talespoler (2 Ω eller 8 Ω) • Nominell inngangseffekt: 1000 W Watt (Maks) 3000 Watt nominell 1000 Følsomhet 89dB Ohm 2 x 4 Ohm (Gir 2 eller 8 Ohm til forsterkeren) Anbefalt kassevolum - lukket 24.1 - 49.5 liter For mer info http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html Ring eller send PM telefon nr: 95060897 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 bump 1100,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå