325ixturbo Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 oppdaget rust på jekkfestene mine det løsna på den ene siden. får du kjøpt karroserideler der. el må det slipes og sveise inn plater? evty tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Må nok slipes og sveises ja..Men vær obs på at det kan dukke opp mer...litt rust blir gjerne en halv bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 he he har ikke sett noe annet enda men. skal bli arti å se når jeg skal av med ix stylinga.. sikkert litt rust under plastikken der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 jekkfester får du hos koed, mener eg å huske.. har nett kappet ut begge mine jekkfester.. sveiste bare inn ny plate.. jekke kan eg gjøre på vangen under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 ok takker for tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Jekke på vangen er jeg også tilhenger av.Og tro meg,er jekk-festet slitent,vil det komme fram mer når skjørtene fjernes.Muligens når hjulbue listene fjernes også..Og knekken mellom jekk-festet og innerskjermen er også utsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 og der måtte jeg lage ny kant.. på knekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Personlig tror jeg mer på glatt plate enn en kant(personlig mening).Dette pga at en kant er mer utsatt enn en kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå