Gå til innhold

Hvordan får en ut hatthylla i e34??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e34 518, å kjøpte meg denne haynes boka for å slippe å stresse når jeg skal gjøre noe så lite som å skifte høgtalere i hatthylla eller skifte lykter..men det står jo ikke en dritt i den fa..s boka om disse små tinga..

trodde denne boka var for slike uerfarne folk som meg.

uansett.. hvordan får jeg den ut? noen som kan hjelpe meg.. ?:D

Skrevet

Trenger ikke ta ut hattehylla for og bytte høytalere, du bare vipper ut deklsene. Skal du ta ut selve hylla mener jeg å huske at du tar ut seteryggen så sitter det noen plastklipps i forkant, ut med disse så kan du trekke hylla rett ut. Bare i tilfelle du ikke vet eller det ikke står i den f...s hayenes boka så tar du først ut sitteputen (sitter på klipps i forkant) bare å ta litt i. seteryggen og sideputene ved dørene er skudd med 10mm muttrer nede, så må du skyve dem rett oppover for og få dem ut. Dette gjelder biler som ikke har nedfelbar/delt seterygg :D

Skrevet

ehh..du får ikke ut originalelement vet å ta av dekslene..gjorde ikke det på min iallefall..dette fordi den ene skruen står så langt inn mot c-stolpen at man ikke kommer til..

besrivelsen av hvordan du ta u hattehylla er riktig.du må også ta av dekslene på c-stolpene. Disse er også "klipset" og er bare å dra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...