Gjest Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Har nylig kjøpt meg e39 (bilder kommer snart) og skal snarest mulig få bestilt noen faceliftlykter... det jeg lurer på er om jeg må bestille "med xenon" altså lykter som er lagt opp for xenon, eller kan jeg bestille vanlige faceliftlykter...? har xenon fra før på bilen nemlig.. hva mener dere er smartest? chromlykter eller sorte? bilen er kongeblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Må bestille med Xenon, og helt klart med sort innramming på lyktene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Siden du har xenon burde du vel bestille for xenon også. Jeg hadde ikke bytta fra en med xenon til facelift lamper uten xenon hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Det er forskjellige delenummer på lykteglasset med og uten xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 hmm.. det blir dyrt med xenon.. huff.. kanskje jeg bare skal skifte innramminga og legge inn angeleyes selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg vil anbefale deg å holde deg til originale BMW-deler og ikke begynn med alt mulig annet. Virker som om det er ganske forskjellige erfaringer ute og går på montering og holdbarhet på uoriginale lykter og Angel Eyes-ringer. Har du forresten sjekket med de forskjellige alternative leverandørene av BMW-deler? Og en ting til: Legg inn bilde av bilen din i avateren da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Skal sjekke ut.. hehe.. men jeg har ikke fått bilen enda!! skal legge den ut i avataren når jeg har fått henta den.. kjører til bergen i natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå