///MoePower Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg har tenkt MYE på fargevalget til 745`en min.. Jeg har lyst til å ha den mørk blå nesten sort med blå effekt i og blå perlemor slik at den glinser i dyp blå i sola. Så har noen noen forslag med bilder og fargekode/navn så blir jeg veldig taknemmelig! Regner med dralle som også tenker mye på farger til sin 745 kommer til å delta her han også. (jeg har med den gamle fronten som har de smale nyrene/E24 fronten, mens dralle har den med nye typen fronten med bredere nyrer, og begge har BBS-fangere fremme) Så får dere bare komme med tips de av dere som har noen formening om dette Og gjerne også photoshop modd Hadde ingen bilder tilgjengelig.. Edit: Er en slik som i avataren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Svart 745i er jo fint da. Her er noen bilder av det: Her er en blå type (jeg ville hatt en enda mørkere blå farge): Også disse bildene her måtte jeg bare legge ut. Hehe. E23 touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hmm. Ingen av de der har liksom så god dybde som jeg er ute etter. vil helst ha noe med perle i. Og ja: Den blåfargen burde være mye mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg ville hatt en sort farge, for det i kombinasjon med krom er meget pent på E23. Eneste bakdelen er at det er en del arbeid med å holde den ren, da man ser ALT på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ja, er enig med deg der lien, at sort og chrome passer godt sammen. Men problemet er bare å finne bilder og navn på den "perfekte" fargen liksom. Har noen bilder av en flott sort farge med blå perlemor som står i sola eller noe? Har lyst på noe mørkt noe med blå perlemor i. Vet ikke hvorfor, men jeg har forelska meg i perlemor.. Perlemor gir en dyp effekt, er vel det som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Kan du ikke bare få tak i fargekoden til en pen sort farge og be dem blande inn mørk blå perlemor i den? Det må da være mulig å gjennomføre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Har tenkt i de baner jeg også å bare finne en fin sortfarge å bare blande i perlemor, men problemet er bare at jeg da ikke får se fargen på forhånd. Og det er jo litt dumt. Jeg er veldig kresen på hva som skal lakkes på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå