Gå til innhold

!!! E30 med m5 motor, banebil... SOLGT!!!


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Pga mulig huskjøp må jeg dessverre selge igjen min forholdsvis nyinnkjøpte lekebil. :( Det er ingen krise om den står over vinteren, så selger den ikke for slikt og ingenting.

Bil: 316 90mod

Bilen er ombygd med M5 3,6l motor og gir (ikke godkjent).

M3 bakstilling med e36 M3 bremser og sveiset M3 diff.

Alpina B6 3,5 fjærbein med bremser

Sparco bøttestoler og bur

17" felger med slitte dekk.

Div plastikk som ikke er der originalt. :) Men det ser dere jo...

SOLGT!

Kan ta en e34-e39 eller noe i innbytte. Bruksbil.

Noen bilder:

dsc00101pk5.jpg

dsc00102mc5.jpg

dsc00115xp6.jpg

dsc00117so8.jpg

dsc00118yn2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kunne visstnok Tarjei (SS Performance) fikse for meg om jeg ville. Det koster sikkert litt. Så det kan du jo evt ta opp med han. Det skal ihvertfall ikke være umulig da.

Og som sagt, den vurderes solgt.. Vil helst ha den til sommeren og leke meg litt på bane, men huset må prioriteres om dette blir aktuelt. Så da blir det litt vel mye med 3 biler å betale forsikringer/avgifter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil dette. Men syns no prisen var i høyeste laget siden den ikke er gokjent.

Ja mulig det, men hvorfor gidde å skrive det her....?? Dette er en salgstråd. Ikke noe diskusjonstråd. Hadde jeg lurt på om prisen var høy/lav hadde jeg spurt om det. Hold slikt for deg selv om du ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120k er ikke så utrolig galt for denne bilen, er mye godsaker her da... og det funker tydligvis, det så jeg selv på rudskogen..

men asså. sveiset m3 diff? hvordan går det seg ann da? det må være en diff uten sperre som er sveiset og byttet til m3 utveksling..

ikke meningen å ødelegge her, lurer bare..

kjempebil dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort noen modifiseringer da antar jeg, som hever prisen?

Er den kun tilpasset banekjøring, eller går det å bruke denne til litt mer normalt bruk også?

Er ute etter en E30 med S50 eller S38, men bilen jeg kjøper skal brukes på vei også.

Du skriver at godkjenning kan ordnes, for hvor stor ekstrakostnad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye godkjenninga vil koste vet ikke jeg. SSP sa at godkjenning kunne ordnes, og det var alt jeg har hørt. Jeg har/hadde ikke tenkt å bruke den utenom bane så for meg spiller det ikke så stor rolle.

Den er fullt brukbar til vanlig kjøring. Den er god å kjøre. Men med bøttestoler er det jo ikke akkurat godt å kjøre langt. Men med ett sett andre stoler så er den nok fullt brukbar på vanlig vei ja. Såklart er det jo null lyddemping i den, så bråker gjør det. Alt for å spare vekt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesiell grunn for at prisen har gått opp. jeg har bare priset den høyere. Ser ingen vits å selge med tap, og skal jeg selge skal jeg ikke tape. Og alle legger jo inn prutningsmonn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...