JonH Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Har en komplett bakstilling (minus dempere/fjærer) til E34 M5 liggende. Byttet denne til meg for en stund siden. Sånn for øyeblikket har jeg ikke bruk for denne, og vurderer å selge den. Men før jeg evnt legger ut denne for salg, ønsker jeg å være 110% sikker på at denne kommer fra M5; Er det noen delenummer på enkelte deler jeg kan se etter for å få dette bekreftet? Hvordan sjekke tilstanden på diff uten å montere på bil? Hvilken pris kan jeg forlange om diff etc er i 100% stand. Bare for å gjøre det helt klart, jeg gjorde en byttehandel med en her på forumet, og tror på ingen måte jeg har blitt lurt eller noe, men før jeg evnt selger noe, skal jeg være 110% sikker på at det er i stand, så man ungår evnt ubehagelige situasjoner i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ser nå på den alu-plata som er festet på diffen at det står: "4,45 3922" Har ikke klart å søke meg frem til noe ut i fra disse tallene. Noen som har info om hvor denne diffen kan komme fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Utvekslingen på en 520i 12V er iflg. ETK 4,44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå