vhaus Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Nogen som kan hjelpa? Satte meg inn i bilen i dag og oppdagte at det var dassbløtt på gulvet høyre side framme... itte en del investigering så fant eg ut at det hadde ronne heilt inni hjørna onna hanskarommet, nogen som har opplevd lignande? fillen så provoserande...
jcvold Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 join the club jo,det har vel vi som har eid e36 hvert borti før,at mattene er fuktige.men er det mye vann? har du takluke?
Toro Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 ligger det ikke noen dreneringskanaler ved torpedoveggen? mener jeg hadde det problemet på en bil for noen år siden (ikke BMW), men fant ut at de kanalene var tette så det rant masse vann inn langs torpedoveggen og ned på dørken.
jcvold Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 ligger det ikke noen dreneringskanaler ved torpedoveggen? mener jeg hadde det problemet på en bil for noen år siden (ikke BMW), men fant ut at de kanalene var tette så det rant masse vann inn langs torpedoveggen og ned på dørken. jepp,dette sjedde med min kompis sin 318is,sikkert samme greiene
Styletech Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 kansje ikke samme sak men i min opel omega så la det seg løv og dritt i en kanal ved panseret så når det reigna så kom alt vannet inn i varmapperatet å det rant ut i gulvet..
vhaus Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 takk for ideer, det er ikke mye vann, men når jeg slår hånden på matten så sier det "plask", og det er takluke ja...
kabeldeigen Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Ville sjekket drenerings slangene fra takluken, og om dreneringen der som luftinntaket til varmeapparatet er åpent. Bare hell vann nede der, og som om det renner ut under i bilen, hvis ikke så kommer det inn under teppet......Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå