Hylland Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Nokon som har nokon gode tips til korleis eg får takluka mi tett... Pakningen rundt er røken, og den kosta 3000kroner ny... Dette er heilt uaktuelt å betale... Er til ein Mazda eg har!!! Alle gode tips mottas med glede!!! kjeme jo nåke jævli med vatn inn heile tida! Nokre gode tips til å få bilen 100% tørr igjen og mottas med takk!
Toro Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 sikaflex rundt heeeeeeeeeeeeele luka;) Det funker, har gjort det selv på en gammel 190E jeg hadde
Boss Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Har du sjekket drenerings kanalene 4 stk. Hvis en av de er tette, så renner ikke vannet vekk.
Arimanni Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Sveiseapparat. Den Mazdaen kjem til å dette fra kvarandre uansett.... Søstra mi brukte sikaflex som M3E30 nevner, og har ikkje hatt problem med den etter det..
Hylland Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 Ja, men får eg opp igjen soltaket til sommaren dersom eg bruke sikaflex då??? Den Mazdaen er jo så og sei rustfri arimanni... Kongegod bil... Den har vorte litt fuktig innvendig osv no! Nokon som har nokon gode tips på korleis å få vekk mesteparten av dette?
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 3000? WTF jeg betalte 310,- for mi list, med dobbelsidig teip. orginal... høre med flere en EN forhandler kanskje?
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 på schmiedmann hvorfor skulle ei gummilist på 2,5m koste no serlig mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå