Gå til innhold

Erfaringer med lystgass?

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

Det første jeg tenker på når jeg hører lystgass, er motordeler og lager som flyr i biter. Ikke det at jeg har så peiling på det, men det blir jo ett sjokk for motoren når den plutselig får pumpet inn 50-100hk ekstra iløpet av ett sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lystgass anlegg på en 328 vil fungere meget godt 8)

Jeg har prøvd lystgass på flere av mine prosjekter og det har fungert bra 8) Det er som med all trimming ikke koble opp ett gass anlegg som øker med 200hk på en motor som ikke er lagd for det:-) det blir som å lade 1 kg med turbo på en orginal suge motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo mekke deg til ett morsomt system som gjør at den automatisk sprøyter inn lystgass med ett så og så høyt trykk (etter motoren sin tåleevne) når du når ett visst turtall (f. eks 4000rpm eller noe) i tillegg til at det kan skrus helt av eller på en egen knapp, det hadde vært tøfft eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en E30 325i med lystgass, og ble veldig skuffet. Hadde forventninger om mye mer "FnF"-drag..men det lille ekstra var knapt merkbart. Skal du ha lystgass, så tror jeg du må satse på en motor som det er gjort mye med fra før, slik at den tåler en større dose. Å montere det på en original eller lett "trimmet" 325/328-motor vil jeg si at er bortkastede penger. Gå for andre oppgraderinger istedet. Det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...