Grat Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 http://cgi.ebay.com/CHIP-TUNING-for-BMW ... dZViewItem er dette noe å satse på`? er til en e34 518 M40 motor tenker jeg som står i..90 moddel... Har fint lite peiling på sont, men tenkte kansje å prøve å skaffe meg et effanlegg å sports filter å kansje en chip:.?? noen som har noen tips eller noe erfaring å dele``???
Toro Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Tror det blir det samme som å kaste pengene i peisen. Ser det florer av de på qxl og. Den gir nok ingen effekt til en motor...
Nino Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 da ville jeg heller spart pengene og kjøpt en større motor. 2 eller 2.5 liter. mer moro for penga enn hva du får med effekt, åpent filter og chip. det tør jeg å påstå
Grat Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 okok.. så du tror dette ikke vil påvirke effekten i noen somhelst retning?? , de på qxl skrive at en får pengene tilbake vist en er missnøyd. vurderer å bare teste dette bare får å se om det er noe.. vist det er noen som har erfaring me disse så sleng inn deres opplevelse.. ps det er jo bare 300kr da..
Nino Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 tviler sterkt på at du vil kjenne stor effektøkning. eller MERKBAR effektøkning med chip, anlegg og filter på en 1.8l. da ville jeg heller lagt de pengene i en større motor som sagt. koster ikke all værda for en m20b25 motor nå om dagen
Grat Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 ok, på e34 er det bare plug and play der? passer lendings nettet motor fester osv? fra 4er til 6er??
Nino Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 akkurat det vet jeg ikke. men, bare å spørre og grave på dette forumet. helst så ser vi til at du bruker søkemotoren her på forumet. så vi ikke får masse tråder om det samme. da er det ingen som gidder å svare til slutt.. men, leit litt på forumet her under teknisk, eller prosjekt forumene. så finner du svar på hva du leter etter
Grat Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 hehe.. har sett endel etter det jeg spørr om her , bl om motor bytte i e34.. finner ikke så mye, å søke motoren her er ikke akkurat så mye å skryte av.. men jeg skjønner Pointet ditt. graver somregel endel før jeg spørr.. tenkte kansje å teste enslik chip bare får å ha noe å gjøre på, er sykemeld så jeg kjeder meg. så jeg sende pm til en selger av disse om jeg får pengen tilbake vist jeg kjøper og den har null effekt..hehe. venter bare på svar nå.. er gøy å teste unødvendige duppeditter..hehe..
bjalle Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Du får mer effekt av shell 99 oktan bensin.eller av å fjerne reservehjulet.
Dirty Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Du får mer effekt av shell 99 oktan bensin.eller av å fjerne reservehjulet. hahha dagens
Grat Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 hehe.. nice.. så dette er alle 110% sikkre på at er bare bullshit?? hehe.. dette var svaret på spm til selger: Hei, Lurte på om denne passer til bmw 518 90moddel, å vist jeg kjøper monterer og dette ikke gjir noen effekt får jeg da pengen tilbake? 12/12/2006 10:54 Svar fraMattX18 (4) Antallet stjerner avgjøres av antall % positive karaktererAntallet stjerner avgjøres av antall % positive karaktererAntallet stjerner avgjøres av antall % positive karaktererAntallet stjerner avgjøres av antall % positive karakterer DEt gir efekt, men på bmw er monteringen litt mere vrien ! da du må lodde modden på inne i luft mengde måleren ( på de fleste modeller) har en 316 fra 88 selv, og den går MYE bedre + at den har gått ned 0,1l på mila ...
Oil drop man Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Jeg har testet chip på 518i M40,ikke kast bort pengene dine på det nei.
jcvold Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Chipping i seg selv er ikke så dumt.jeg hadde en chip trimmet e36 320,og den var merkbart kraftigere enn min e46 320.men ville ikkje kjøpt en chip du monterer selv.er ikke så enkelt. prøv heller en profesjonell chip-leverandør her i norge. jeg vet at det her på forumet hersker litt jantelov når det gjelder chip, "du skal ikke tro du kan få mer hk"!!!, men jeg har som sagt erfart forsjell.
esben86 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 er jo ingen vits å prøve. har testa på en opel vectra 2,0i og funket dårlig. dessuten er 300kr for en liten motstand på 3ohm(husker jeg ikke feil) Alt for mye. kan fikse mange motstander og de koster ikke stort mer en en 10er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå