wichtom Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 alt av interesse da det blir en prosjektbil. men fint om det ikke er rusten som får den til å henge sammen. jeg bor i tønsberg men er mobil for å komme å se/hente. og folk med "gullgruver" får ikke solgt.
dreaz Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 søstra mi skal selge sin.. den er meget pen å hel fordi det er en 93mod e30 318i me m40 motoren. allt el og skinn int uten skader. 17" sommer med bra nesten nye dekk. er 50k intrresangt. gi meg mail så sender jeg bilder. er m utgave org senka og sport int.
wichtom Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 når jeg skal ha til prosjekt så blir 50k litt i meste laget. o gden der høres jo meget pen ut og med oppgradert motor. jeg trenger faktisk bare en med dårli motor og sjabby egentlig da jeg har en komplett bil med 140k på metern og 2.7 turbo-mptor.. men ellers takk
wichtom Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 menne.. nå er bil handla inn så denne anonsen er død atm.. kansje en annen gang. følg med i fortsettelsen. kommer prosjektlogg om etter nyttår. god jul og godt nytt år alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå