wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 har aldri hatt bilen min på verksted før. men denne gangen må jeg gi tapt og levere den inn for og få fikset sentral låsen. Dem skulle ha 750 kroner timen på BMW på lund... er dette dyrt eller normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg betalte vel rundt 600 i sommer husker jeg ikke feil. Var på BMW-verkstedet i Steinkjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Er vel ikke så unormalt med 750,- Hvis jeg ikke husker feil så tar de bortimot 850-900,- på bilsalongen i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Kjell Strømme er vel ikke spesielt rimelig, men Haava er dyrere.... 750kr timen må man fort regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jepp - tror 750 er rimelig midt på treet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 800,- Tronrud bil, Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 var på et vanlig verksted i går.. timepris på 660,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg sjekka i dag for å få lest feilkoder på bilen min , snakka med det lokale BMW verkstedet , de skulle ha 1500 for denne jobben og fikk ikek time før utpå nyåret, tok da en telefon til et anneverksted jeg kjenner til, de skulle ha 250 kroner for den samme jobben, og jeg skulle slippe å betale hvis de ikke fant årsaken til den feilen jeg er ute etter som er at bilen kutter ved 5000 rpm. OG jeg fikk time nå på fredag ! å bruke BMW verksted virker dyrt i forhold til andre synes jeg , er det riktig eller er det bare her i Tromsø? men hvis et annet verksted kan gjøre feilsøket 1300 kroner billigere og de finner feiln , så kan jeg jo kjøpe de eventuelle delene jeg trenger selv for så å sende bilen på BMW verksted og på den måten å spare masse penger , kansje også få den fiksa på det billige verkstedet hvis de kan det , noe jeg tror de kan. Så kan man jo spørre seg ........ er det virkelig slik at man på liv og død må på merkeverksted når man kan få det så mye billigere andre steder, hvorfor skal man ikke benytte seg av det billigere alternativet hvis de kan fikse det, man har vel samme garanti uansett verksted ? noen formeninger om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 bavaria i stavanger tar 1084kr timen Rimelig leit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Glad jeg kjenner norges fremste bmw-ekspert.. Fikser evt problemer jeg skulle ha til en latterlig billig penge kontra de latterlige BMW prisene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Ellingsen du er da en heldig mann! Sulland Auto tar 1050 kr timen.. Mitt lokale verksted tar 550 kr timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready2ride Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Tronrud på Gol er rimelige... men det blir vel litt langt å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg sjekka i dag for å få lest feilkoder på bilen min , snakka med det lokale BMW verkstedet , de skulle ha 1500 for denne jobben og fikk ikek time før utpå nyåret, tok da en telefon til et anneverksted jeg kjenner til, de skulle ha 250 kroner for den samme jobben, og jeg skulle slippe å betale hvis de ikke fant årsaken til den feilen jeg er ute etter som er at bilen kutter ved 5000 rpm. OG jeg fikk time nå på fredag ! bmw i molde tar 500 for dette.. så da har du blitt lurt hehe f d var dyrt da... gs bildeler tar vel og 500 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Søreng : (barbaria) =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 kunne sikekrt gått på en annet verksted også... men tenkte like greit og gå til noen som har peilingpå hvor ting sitter osv osv så er vel timer spart der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå