Gå til innhold

time pris på BMW verskted?

wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

jeg sjekka i dag for å få lest feilkoder på bilen min , snakka med det lokale BMW verkstedet , de skulle ha 1500 for denne jobben og fikk ikek time før utpå nyåret, tok da en telefon til et anneverksted jeg kjenner til, de skulle ha 250 kroner for den samme jobben, og jeg skulle slippe å betale hvis de ikke fant årsaken til den feilen jeg er ute etter som er at bilen kutter ved 5000 rpm. OG jeg fikk time nå på fredag !

å bruke BMW verksted virker dyrt i forhold til andre synes jeg , er det riktig eller er det bare her i Tromsø? men hvis et annet verksted kan gjøre feilsøket 1300 kroner billigere og de finner feiln , så kan jeg jo kjøpe de eventuelle delene jeg trenger selv for så å sende bilen på BMW verksted og på den måten å spare masse penger , kansje også få den fiksa på det billige verkstedet hvis de kan det , noe jeg tror de kan.

Så kan man jo spørre seg ........ er det virkelig slik at man på liv og død må på merkeverksted når man kan få det så mye billigere andre steder, hvorfor skal man ikke benytte seg av det billigere alternativet hvis de kan fikse det, man har vel samme garanti uansett verksted ? noen formeninger om dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sjekka i dag for å få lest feilkoder på bilen min , snakka med det lokale BMW verkstedet , de skulle ha 1500 for denne jobben og fikk ikek time før utpå nyåret, tok da en telefon til et anneverksted jeg kjenner til, de skulle ha 250 kroner for den samme jobben, og jeg skulle slippe å betale hvis de ikke fant årsaken til den feilen jeg er ute etter som er at bilen kutter ved 5000 rpm. OG jeg fikk time nå på fredag !

bmw i molde tar 500 for dette.. så da har du blitt lurt ;) hehe f d var dyrt da... gs bildeler tar vel og 500 mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...