Lien Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Har nå fått tak i meg sort skinn interiør og lurer derfor på hva slags farge jeg burde farge opp igjen teppet mitt i? Det er pr. dags dato blått, og hvis det blir bra med det hadde det i grunn vært enklest, men jeg er i tvil. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg ville klart valgt sort teppe, evt mørke mørke grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Enig med Ellingsen. Hvis man begynner å tulle med andre farger ser det fort uferdig og shabby ut. Post noen bilder av prosessen hvis du går for fargeskifte av teppet. En DIY hadde også gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 helt enig , antrasit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Skitt vises veldig godt på svart, så jeg ville gått for en grå\mørkegrå farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Da blir det nok Antrasit teppe da denne ble levert med det originalt. Må lakke opp igjen et par plastikk deksler, men disse er såpass skjult at det kommer til å være ubetydelig. Usikkert om jeg får interiøret før jul, men kommer til å lage en DIY av farginga når jeg begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hva med å gå for en helt hvit farge? Du må da kjøre med egne tøffler\rene sko, men du verden for pent det ville sett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hvitt hadde vært steintøft ja Men blir jo fort upraktisk. Gå for antrasitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Høres fornuftig ut å bare farge opp teppet så sant det går an å gjøre det på en grei måte. Å bytte teppe er MYE jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Høres fornuftig ut å bare farge opp teppet så sant det går an å gjøre det på en grei måte. Å bytte teppe er MYE jobb.. Ja det var det jeg tenkte og! Skal høre med diverse firmaer for å finne ut hvor mye de skal ha for det. Er jeg heldig, finner jeg kanskje en metode jeg kan gjøre det på selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå