wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 selger min carputer. hovedkort og 12v strømforsyning med remote.... merk, dette er hovedkort til svideo eller kompositt, ikke vga! enste du da trenger er hardisk og evnt skjerm da... ny pris på dette er rundt 2000 skal gå rimelig, gi meg bud! KJAPT! ellers beholder jeg det, er NUH jeg trenger pengene
Mirakulix Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Hvilken prosessor og hvor mye minne er det?
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 minne glemte jeg. det er som sakt KUN hovedkort og HD. minne må kjøpes utenom. pentium 1ghz corefusion, et av de bedre og mer stabile itx hk
Mirakulix Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 ddr eller sdram ? Så da trenger jeg, skjerm, skjermkort, minne?
wheelman Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 du skrev skjermkort to ganger. men du trenger ram og hd, og evnt skjerm om du ikke har... skjermkort er på hk. men ikke vga som sakt
wheelman Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 900 overført ikveld, så går den! trenger pengene så sårt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå