miig Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Coolant level low! See owners manual jeg får denne meldingen i kjørecomputern når jeg starter bilen. Hva betyr det? Kjøle/frostvæske kanskje?? Bilen er en e36 325i coupe Takker for svar.. morten
esben86 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 bare å se på radiatoren står en føler på den å er nivået under den så får du inn varsel
Captain Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Coolant level low! See owners manual jeg får denne meldingen i kjørecomputern når jeg starter bilen. Hva betyr det? Kjøle/frostvæske kanskje?? Bilen er en e36 325i coupe Takker for svar.. morten Har hatt det nylig på min e36 325i cab, og da væskenivået var ok var det sensoren for nivået som måtte byttes.
YMK Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Skal det stå en eller to o-ringer på denne giveren?? Har bytta giver jeg, og samme feilmeldinga kommer fortsatt opp...
javewl Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Har også dette problemet. Men ikke skifta sensor.
bmw328 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 står akkurat samme på min tror det bare skal være sånn.har sjekket kjølevæske og den var fin
-AmunD- Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 samme på min også. skifta og fiksa. står der hele tia.
Simen Malerbakken Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Min er også litt sånn noen ganger, men selv uten å etterfylle kommer dne seg etter et par ganger med oppstart, væskenivået stiger jo dessuten litt når motoren blir varm. Det jeg finner snodig er at dette kommer noen ganger og forsvinner igjen, uten at jeg har eterfylt, satser på at det er noe luft ett eller annet sted, men liker ikke helt at den bruker væske. Er ikke skikkelig ekspansjonstank der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå