Bimmerlars Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=OTYa7wSD_Kw Vannvittig rå lyd i denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Bra, men slår ikke supersprint anlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 nåja... såå rå var den vel ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 nåja... såå rå var den vel ikke Enig der! Ga meg ikke frysninger akkuratt.. men for all del,hørte jo at den store 6`eren var på plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Og hørte ja, det var vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 nåja... såå rå var den vel ikke Enig der! Ga meg ikke frysninger akkuratt.. men for all del,hørte jo at den store 6`eren var på plass:) Dette er snakk om noe alle og enhver har råd til å gjøre, og med tanke på det synes jeg lyden var rå. Er jo ingen Ferrari V12, men en motor man får for 5-10 tusen kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hørtes jo ut som hvilken som helst gammel bmw 6syl imo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Enig. Kan ikke måle seg med S-motorene. Men for de som er vant til 4-syl. så er nok dette gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Men for de som er vant til 4-syl. så er nok dette gromt! Øy, har du ikke hørt en s14 med riktig oppsett (les: carboninnsug)? Ikke mobb oss med små motorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Ingen regel uten unntak! S14 med riktig oppsett låter veldig bra! Mener Frederick M. sin (hvis jeg ikke blander kortene her nå) har vanvittig rå lyd. Samt en viss E30 stasjonsvogn med S14 motor, for å nevne noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 S50B30 med kvassere kammer og carboninnsug sier bare jeg! Noe av det mest perverse jeg har hørt fra 6 sylindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Men for de som er vant til 4-syl. så er nok dette gromt! Øy, har du ikke hørt en s14 med riktig oppsett (les: carboninnsug)? Ikke mobb oss med små motorer.. Bare så synd at ett carboninnsug koster så mye. Ellers skulle jeg satt på det på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Bare så synd at ett carboninnsug koster så mye. Ellers skulle jeg satt på det på min... Vet ikke hva du syntest er dyrt, men Extreme (et svenskt medlem) selger slike bokser for 7800,- SEK, og det syntest ikke jeg er så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Nei, det var jo ikke så ille da. Søkte litt på dette for ei stund siden. Og det billigste jeg fant var da rundt 10k tror jeg det var. Det blir forholdsvis mye råere lyd i skyssen da, om jeg ikke tar helt feil. Noen som har eksempel med og uten carboninnsug kan få lov til å poste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå