Gå til innhold

Omlakkering...hvilken farge?

erlend_p
 Share

Anbefalte innlegg

Skal omlakkere bilen min, men er ikke helt sikker på farge.

Lurte litt på svart med rød perlemor, eller svart med rød flakes i.

Mørk blåfarge som går over til lilla hadde kanskje også vært fint?

Noen som har bilder av biler som er lakkert i disse fargene? Eller har forslag til andre stilige farger? Helst med bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk i en farge du synes er fin om 1 år, ikke idag. Kjedelig å lakke en farge som er skamrå nå men om 6mnd tid så tenker du "nei, det var egentlig ikke så pen".

En lakkerer sa engang, "er du ikke sikker på hvilken farge du skal ha så velg svart, det blir aldri stygt". Svart er vel ikke en farge heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det som er problemet, jeg har ikke bilder av fargene, derfor jeg lurte på om det er noen her som har bilder av slik lakk?

har kameleon lakk nå, synnes den er ganske stilig, men den er også dyr, og jeg har et par småskader på lakken rundtom som jeg tenkte å få fikset, så hvis jeg skal beholde den fargen jeg har blir det så dyrt.

Iom. at jeg har hatt litt spes. lakk på bilen fra før tror jeg ikke at jeg kommer til å angre hvis jeg tar en annen spes. lakk farger.

perlemor er vel slik at i solskinn så kan lakken gli over i en rødfarge(eller den fargen som er på perlemoren man velger), men med flakes er det små korn i lakken som glinser i solen(nesten som glitter), mens i mørket er den helt sort.

Noen som har bilder??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...