J Naustdal Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Dette står høgst på ønskelista mi til jul http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=4111 (so visst noken har 19000 euro til overs so sei ifrå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Oi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Ja da får man du noe ikke alle har.. Fått sluppet noe slikt ned i en vanlig bil så, ja da snakker vi lunsj. Kanskje dette hadde vært noe medi m3'n. Evt da ikke. Hvor mye heter og slikt er de i denne a? Litt specs hadde vært artig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Finnes det noen E30'er med F1 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 I helsike... Tenk å hatt noko sånt i ein E34... Men slik eg har forstått det, så er det ikkje så masse nm i desse motorene, men masse hk... Hadde ein E34 vorte for tung til å fått noko skikkelig effekt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 I helsike... Tenk å hatt noko sånt i ein E34... Men slik eg har forstått det, så er det ikkje så masse nm i desse motorene, men masse hk... Hadde ein E34 vorte for tung til å fått noko skikkelig effekt kanskje? Turbomotor så kan godt hende at det ikke mangler Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 er vel oppbygd på M10 blokka den, noe sånt i en 2002turbo hadde vært snacks.. hadde jo teoretisk sett vært lov på en måte, foruten HK'ene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 F1 motorene er vel bygd for å gå x antall KM og så bli øydelagte. Læreren min på GK mekaniske fag var veldig gla i F1, og han nevnte det at den mest opptimale motoren var den som hadde gått sund når dei paserte målstreken. Grunnen var at dei ville holde vekta nede, og derfor vart det begrensa kor mange KM dei motorene kunne gå... Men ja, det hadde vert RÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 var ikke så aller værst pris heller da.. trodde da egentli disse motorene sto til mer enn 150000kr. hadde jeg hatt pengene, så hadde jeg gledelig bytta de bort i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Mamma mia. Er vel ikke hverdagskost at slike er til salgs heller... Specs på denne hadde vært kult ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Fant denne informasjonen: 1987-versjonen: Cylinder arrangement: In-line Number of cylinders: 4 Aspiration: Turbocharged Season of first appearance in F1: 1987 Displacement: 1500 cc valves per cylinder: 4 Cams: 2 Power (approxiamately): 920 PS Compression ratio: 7,500:1 Bore diameter: 89,200 mm Stroke length: 60,000 mm Fuel system: Bosch fuel injection 1988: Cylinder arrangement: In-line Number of cylinders: 4 Aspiration: Turbocharged Season of first appearance in F1: 1988 Displacement: 1500 cc valves per cylinder: 4 Cams: 2 Power (approxiamately): between 640 and 650 PS Maximum rpm (approxiamately): 11800 Bore diameter: 89,200 mm Stroke length: 60,000 mm Ignition: Bosch Fuel system: Bosch fuel injection Men det sto også et annet sted at den kjørte med 1000hp i konkurranser, og opptil 1400hp i kvalifikasjonsrunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Så kjekk ut den der! Kunne tenkt meg den i rallycrossbilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Så kjekk ut den der! Kunne tenkt meg den i rallycrossbilen! Nei, den skal i E-36en min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå