Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger et panser til en e36 1993 cupe... panseret som sto på kjørte en kompiss av meg over siden d lå ute og d var mørkt ute:P han skal selvfølgelig betale for det, men jeg måtte finne d og bestille d.

Panser til e36 cupe typen diamantsort, skal være strøkent!

vist det er noen som har et carbonpanser har jeg stor interesse for dette også:)

ta kontakt snarest, helst på pm eller ei meld til mobiln min:)

mvh

John-Erik Andreassen

95829784

SiohZ@kosegutt.com

Skrevet

hmm, hva i huleste lå panseret ditt ute for, hehe :wink: Sjekk på gs bildeler, de bruker og ha brukte panser, kanskje du er heldig og finner riktig farge også, det er jo en farge som er på mange BMW. Tror de er nokså rimelig på GSHåper det ordner seg, kipt uten panser, hehe

Skrevet

takker for svart og help fra alle. Nei han kompissen ville ha ut panseret fordi d lå i veien, vi skulle ta på dekkene for og rulle bilen ut slik at vi kunne senke inn ny motoren (328). så vi bærte det ut. Plutselig ringte kjærringa og masa no jævelig på at ho sku bli henta.. så vi pakka sammen og glemte av og bære panseret inn. Rygget ut bilen og ga full gass (K5 Blazer) hørte bare pang... så på han kompissen min me et sørgelig blikk når jeg tenkte på kor mange ganger jeg har polert d jævla panseret. men det var totalt moset:P

Jeg var egentlig på utgikk etter et brukt carbon panser til ca 3000,- uten frakt. Bilen min er Diamant svart men blir jo lakkskille om jeg lakker det opp på nytt vet jeg. men bare kom med forslag:) kan ta meg en tlf til gs i morgen...

Mvh

John-Erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...