Ostespiller Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Dette er vel noe jeg egentlig burde vite, når jeg har en sånn bil Men man kan jo ikke vite allt på sparket Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hmm jeg håpe du mener gear olje nå Clutsh olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Shit... jeg har aldri skifta olje på clutchen jeg heller! Skal ut å gjøre det med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Dette er vel noe jeg egentlig burde vite, når jeg har en sånn bil Men man kan jo ikke vite allt på sparket Noen som kan hjelpe meg? Hehe... Om du har en beholder for bremsevæske så anbefaler jeg deg å bruke den ! Men fyll ikke på olje. Da får du eit problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Dette er vel noe jeg egentlig burde vite, når jeg har en sånn bil Men man kan jo ikke vite allt på sparket Noen som kan hjelpe meg? Hehe... Om du har en beholder for bremsevæske så anbefaler jeg deg å bruke den ! Men fyll ikke på olje. Da får du eit problem Skal fylle DOT 4 Bremse og clutch veske Men det er alltså felles beholder for bremsene og clutchen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Så har du luftenippel på slavesyl som du må lufte ut med (hvis det er nødvendig). Å ha hellet olje på clutchen kunne blitt intressant. Hadde ihvertfall ikke kommi langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Dette er vel noe jeg egentlig burde vite, når jeg har en sånn bil Men man kan jo ikke vite allt på sparket Noen som kan hjelpe meg? Beholderen sitter rett ved siden av beholderen for blinklysolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 skift over til til DOT 5 når du først er i gang, men da må du skifte i alle systemer da. Bilen din fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 skift over til til DOT 5 når du først er i gang, men da må du skifte i alle systemer da. Bilen din fortjener det! Hvorfor Dot5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 DOT 5 har vel høyere kokepunkt? --> bedre ytelse ved aktiv bruk. (bremser) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Dot 5.1 har høyere kokepunkt, men ikke bruk 5.0 da den er silikonbasert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 jepp, tåler mer varme, men suger også mer fuktighet, så må skiftes hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå