Tom_Alex Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Hva kan jeg gjøre da dekkene tar oppi bakskjermen min på en E36 sedan.. 18" felger med 40 i profil?? kan jeg sette klosser mellom fjørene? senkesett? valse? hva er best og billigste plasser på deler og slikt?? Hvor kan jeg kjøpe skjermbreddere??? finner ikke på stylingsidene.. svar via pm eller bare her..
Quattrokiller Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Prøv valsespesialisten.no. Tar 750 per hjulbue. Kommer til Oslo en gang i blandt den fyren.
Tom_Alex Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 men.. kan jeg få tak i stivere fjører uten at de senker noe veldig? og hvor? hadde vært det beste.. eller nesten hevet bilen litt bak.. hehe..
tobben! Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 men.. kan jeg få tak i stivere fjører uten at de senker noe veldig? og hvor? hadde vært det beste.. eller nesten hevet bilen litt bak.. hehe.. Hvis orginalfjærene dine har stått på siden bilen var ny (regner med vi snekker om en 94 modell her) så kan det sikkert tenkes at de har seget litt sammen, fikk i allefall vite at mine hadde gjort det (92, e36) så dermed kan det kanskje hjelp å få tak i noen i orginalhøyde, men bare stiver. VEt ikke hvor du kan få tak i det da men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå