Kenneth BMW Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Heisann Ja nå har jeg kjøpt meg en E34 520i Men det er et problem med varmeregisteret... det lekker.. Så til dere med E34 og som har eller har hatt varmeregister som lekker. Hva er det mest sansynlig for at det er? Krana, pakninger, selve registeret.
Maxxsonics Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 ha på bars leaks, så blir det tett igjen .. hehe... hvis det ikke lekker mye eller i slanger da..!
Kenneth BMW Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 Jeg har hadt 2 forskjelige tettemiddel og ingen ting bedre leak stopp og noe 101 omegaprodukt
Maxxsonics Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 da kan det virke som det er stor sprekk, eller noe gummi eller slange eller noe i som lekker... kjenner du noen som driver på bil,annlegg eller landbruks verksted, så har de ganske sikkert verktøy du kan pumpe trykk på vann systemet.. da er det veldig lett å se hvor det lekker vann..! jeg har gujort det flere ganger på flere biler og traktorer! da err det enkelt å finne lekkasje!!
Kenneth BMW Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 Joda jeg kan få noen til å gjøre det, men trur jeg først skal skru litt. Skal finne frem til det varmeregisteret og sjekke litt. Men dette er jo et problem på BMW så noen andre må jo ha vert bortig dette...
Maxxsonics Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 det er det helt sikkert nen som har greie på! lykke til!
Oil drop man Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Men dette er jo et problem på BMW så noen andre må jo ha vert bortig dette... Jeg har hatt 20-30 BMW`er,har aldri hatt problem med dette....
Kenneth BMW Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 Men dette er jo et problem på BMW så noen andre må jo ha vert bortig dette... Jeg har hatt 20-30 BMW`er,har aldri hatt problem med dette.... Noen er vel heldigere enn andre Jeg vet om flere som sier dette.
Mr_Sunde Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Nå er jo lekkasje på varmeregister og radiatorer ikke spesifikt et BMW problem på gamle biler Er jo ikke helt ukjent på andre merker heller dette.
jpse36 Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 hvis du har ac så har jeg ett liggende som er helt strøkent. kan få det for 250kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå