jarli Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Gjerne billig polsk plast Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Fant en frontfanger her: http://www.tuningstore.com/ Men det har jeg jo allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja det går an å kjøpe uorginal Mtec2 styling, har fått bilder av dette her før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Koed selger vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja det går an å kjøpe uorginal Mtec2 styling, har fått bilder av dette her før. Hvor? Jeg vet hvordan stylingen ser ut, så det er ikke så viktig Spørsmålet var om noen selger billige kopier Koed selger vel? Ja det er sant, men jeg trodde at det var orginal styling..Eller er det glassfiber dette også..De hadde kun frontfanger sist jeg sjekket..Men nå har de fått inn mer En bakfanger koster 5500kr! synes det er dyrt, dersom det er en glassfiberkopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå