kimo Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Har i det siste begynt å få problemer med motoren og turtallet. Når jeg har kjørt en stund og kommer inn mot et kryss og trykker inn klutsjen, faller turtallet(naturlig det) til et nivå som gjør at motoren stopper. Svært irriterende. Slik har den ikke vært før. Aldri hatt problemer med dette. Nå i det siste har den også begynt å gå litt ujevnt på tomgang. Litt hakking. Lyden i motoren er veldig fin, men det er turtallvariasjonene og denne stoppingen som er svært irriterende. Noen som har noen tips til hva som kan være problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 kan være at luftfilteret er begynt å bli tett,errer luftmengdemåleren har begynt å bli grinete.går den ellers som den skal? er den sprek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 kan være at luftfilteret er begynt å bli tett,errer luftmengdemåleren har begynt å bli grinete.går den ellers som den skal? er den sprek? Den er sprek, men når jeg tråkker gassen i bunnen fort, tar det litt tid før den kommer. Den gir seg ca et halv sek og så kommer turtallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Sjekk gummislangen mellom lmm og innsug. Det kan være at den suger falsk luft. Har måttet bytte den slangen på begge mine E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 oki, skal sjekke ut dette. Noen som vet om det ligger verkstedhåndbok om min modell ute på nettet noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Hvordan gikk det kimo? Fant du ut ka som var gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hvordan gikk det kimo?Fant du ut ka som var gale? Fant feilen. Sjekka alle slanger og rør og fant ut at det var et stort hull i gummislangen fra luftfilteret til innsuget. Jeg tetta fullet, som gjorde at den sikke sugde falsk luft lengre. Nå går det som ei klokke. Har bestilt ny gummislange i dag. 139 spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå