Champ Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Skal kjøpe ny olje til bilen min i dag, skal skifte både motorolje og girolje. Hva skal jeg bruke på denne årstiden ? jeg kan ikke mye om dette og trenger derfor å vite hvor mye jeg må kjøpe og hvilken type , etc etc. bilen er en E36 318i Touring 98 mod.
Champ Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 snakka med BMW forhandleren her da jeg endelig fikk svar, og han sa Castrol TXT 5W40 motorolje, og en ATF olje på girkassa, han sa denne bilen skulle ha automatolje selv om det er manuell kasse på den. regner med han har rett. 4 liter motorolje hos dem koster 640,- og girolja koster 91 kr literen. men skal for sikkerhets skyld ringe et par forretninger her i byen å sjekke priser der. NB: er forresten alergisk mot intruksjonsbøker
-Anders- Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 søk på olje her på forumet så finner du nok et svar som passer deg
B.E.E. Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 søk på olje her på forumet så finner du nok et svar som passer deg hehe, det er ikke tull en gang. Det er mere svar på hvilken olje en bør ha, enn det finns medlemmer på forumet. Her finner en et svar som passer hver enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå