Skundis Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hello!! Har vært på låven til onkelen min å henta ut en gammel Bmw E30 coupe! Men tenkte jeg skulle ha i litt lyd,men det sitter jo bare frontsett i den. Har kjøpt 6x9 høytalere....men hvordan skal jeg få dem i hattehyalla?? Går det ann å skjære ut det metallet som sitter der eller?? Send meg noen bilder hvis dere har da....vær så snill begynner å bli dritlei av å kjøre 1 time til jobb hver dag uten å ha noe musikk å høre på...hehe Mvh. SKunDis(desperat uten peiling på anlegg eller bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Viss denn gammle E30`n dinn er i god stand så er d jo ikke å anbefale å skjære ut i hattehylla!! Da kjøper du jo heller noen BRAE høytallere som passer originalt i hattehylla og ett skikkeli frontsett og kobler forsterker på da blir d kongelyd så legg heller mer penger i ett frontsett =P så slipper du å høre lyden bakfra i tillegg. Menne viss du gir f å bare skal ha litt lyd for en billig penge så kann du jo bare skjære ut me ei blikk saks =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Bare å sjere ivei det , ser jo omtrent hvor hullene skal vere her da men , ikke serlig bra bilde, men du sjøner vel sån halveis hvordan . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Viss denn gammle E30`n dinn er i god stand så er d jo ikke å anbefale å skjære ut i hattehylla!! Da kjøper du jo heller noen BRAE høytallere som passer originalt i hattehylla og ett skikkeli frontsett og kobler forsterker på da blir d kongelyd så legg heller mer penger i ett frontsett =P så slipper du å høre lyden bakfra i tillegg. Menne viss du gir f å bare skal ha litt lyd for en billig penge så kann du jo bare skjære ut me ei blikk saks =P E30 har ikke orginalt høytalere nedfelt i hatthylla . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skundis Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Viss denn gammle E30`n dinn er i god stand så er d jo ikke å anbefale å skjære ut i hattehylla!! Da kjøper du jo heller noen BRAE høytallere som passer originalt i hattehylla og ett skikkeli frontsett og kobler forsterker på da blir d kongelyd så legg heller mer penger i ett frontsett =P så slipper du å høre lyden bakfra i tillegg. Menne viss du gir f å bare skal ha litt lyd for en billig penge så kann du jo bare skjære ut me ei blikk saks =P Bilen kosta 2500,- og skal bare ha den et par år også selge den til en fjortiss! så je gir faen å skjær høl! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skundis Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Viss denn gammle E30`n dinn er i god stand så er d jo ikke å anbefale å skjære ut i hattehylla!! Da kjøper du jo heller noen BRAE høytallere som passer originalt i hattehylla og ett skikkeli frontsett og kobler forsterker på da blir d kongelyd så legg heller mer penger i ett frontsett =P så slipper du å høre lyden bakfra i tillegg. Menne viss du gir f å bare skal ha litt lyd for en billig penge så kann du jo bare skjære ut me ei blikk saks =P E30 har ikke orginalt høytalere nedfelt i hatthylla . Mvh Det har du veldig rett i!! Takk for tipset og bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg laget "ny", må få magneten vekk fra metallet. Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Tengte å gjøre det samme jeg og, men det ble seende så domt ut, da mine JBL Decade 6x9 går så veldig langt ned . Bygde ny igår jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 kan man ta ut det "trekket" i hatthykka på 2 dørsn og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå