Aleksander bmw 3-serie Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hei. har et problem med sentrallåsen på min bmw... er det noen som har peiling om hva det kan være?? er det relestyrt? virker som motorene ikke får strøm.. er det bare en sikringsboks på bmw?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 en mer utfyllende beskrivelse av problemet ditt vill nok kunne gi deg litt mer hjelp, er mange ting som kan være galt angående sentrallåsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styletech Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 må slenge inn at jeg å har problem med sentral låsen på min e34. den låser men låser seg bare opp igjen... problem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 må slenge inn at jeg å har problem med sentral låsen på min e34. den låser men låser seg bare opp igjen... problem da? Mener å huske at når man låser døren, og den låser opp igjen er at en eller flere låser ikke går i lås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 må slenge inn at jeg å har problem med sentral låsen på min e34. den låser men låser seg bare opp igjen... problem da? Sjekk ledningene til bakluka, pleier å være brudd der. Sitter på hengselet til luka, bare å vikle av teipen og se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 må slenge inn at jeg å har problem med sentral låsen på min e34. den låser men låser seg bare opp igjen... problem da? Låser den seg når du låser 2.gang? (lås- spretter opp- lås og låst) Med meg var det Sentrallåsmodulen som var defekt! Kan legge til at eg har en motor som henger litt av og til, men denne har ingen innvirkning forløbig Om den låser seg opp hele tiden så er det nok en motor eller kabelbrudd som nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styletech Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 ja det er sånn at den låser seg opp igjen etter gjentatte ganger med gjenlåsing. skal sjekke kabel til låsen bak, sikkert brudd der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 har akkurat samme problemet selv! baklukelåsen fungerer ikke, og dørene spretter opp, for så og låse seg ved 2 forsøk. jeg leverer min inn til bmw, for jeg kan ikke finne ledningsbrudd i bakluka, og begge dørbryterne er intakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå