Søreng Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Har nå søkt igjennom en masse tråder men klarte ikke å finne noe som kunne svare på det jeg trenger.. Skifta parklys-pære her om dagen (høyre side) og så at den lyste en del strekere enn på venstre siden.. Det var samme spesifikasjoner på begge pærene, men den ene lyste altså sterkere.. Så kjøpte jeg meg en ny pære i håp om at denne skulle være lik, men da jeg satt i denne fungerte den ikke i det hele tatt. Og nå fungerer ikke den gamle (den som lyste mye sterkere) heller.. Så nå har jeg bare et parklys og klarer ikke å få liv i det andre med noen av pærene.. Jeg lurer da på hva årsaken til dette kan være, hvis sikringen har gått ville vel hovedlyset og ha godt, eller? Takk for svar!
Bjørn 320 Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Hm, kan jo alltids sjekke at sikringen er i orden...sjekk alle...kan vere merkelege greier det der
Endre87 Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Park å hovedlys går ikke på samme sikring da disse har forsjellig strøm tilkobling, men kan da vere brudd i leding elns på det lyset som ikke funker, eventuelt kabelsko som er slakk Men bare noen tips. Mvh
Søreng Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 ok, får prøve å skjekke sikringen å se om det kan være den som er gåen.. Litt gret å ha dette i orden når AE'ene kommer
Søreng Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 skiftet motorolje og filter i dag og prøvde å finne ut problemet med parklyset.. Sikringen var ikke gåen, men for prøvde med en annen ekstra også for sikkerhets skyld, men høyre parklys funker ikke.. Ingen av de to pærene jeg har prøvd med er gåne heller.. Noen ide om hva problemt kan være, ledningsfeil? Hvordan kan jeg få fikset det i såfall?
Oil drop man Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Du må sjekke om du har strøm inn på pæra(pæreholder)ev.om jordinga er iorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå