Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det går ann å få tak i sikkerhetseler bak som kan spennes i sete da jeg har kjøt meg en veteran som ikke har dette orginalt og jeg har ikke lyst å ødelegge noe i bilen. :)

Skrevet

Du får la være å ha med noen baki da vet du. :)

Og er det ikke seler, så er det jo heller ikke påbudt.. Men du tenkte kanskje litt på sikkerheten.

Men, da får du evt se bort ifra alt av det siste jeg skrev. Les bare det før den smiley'n du.

Skrevet
tenkte pga at jeg har barn jeg da og det er ikke så trygt å ha barn foran men vil heller ikke ødelegge bilen med å skjære i den :)

Hva er det som gjør at det ikke er trygt å ha barn sittende fastspent i passasjersetet foran?

Skrevet

da må man nesten bare si det som det er og spørre hva du prioriterer høyes; barn eller bil (forhåpentligvis barn).

og da får du heller velge å borre noen hull i bilen for sikkerheten sin skyld.

men da vil jeg heller påpeke at hvis du ikke vil borre hull i bilen, så er det sikrere å ha barnet forran med sele enn bak uten.

Skrevet
da må man nesten bare si det som det er og spørre hva du prioriterer høyes; barn eller bil (forhåpentligvis barn).

og da får du heller velge å borre noen hull i bilen for sikkerheten sin skyld.

men da vil jeg heller påpeke at hvis du ikke vil borre hull i bilen, så er det sikrere å ha barnet forran med sele enn bak uten.

Kunne ikke sagt det bedre selv :)

Barnas sikkerhet går vel før bilens verdi?

Skrevet
tenkte pga at jeg har barn jeg da og det er ikke så trygt å ha barn foran men vil heller ikke ødelegge bilen med å skjære i den :)

HeHe=) bak sete for heller bare brukes når bilen står stille :D

hehe..

Men om man lager noen hull, så går da vel det bra!? sett det bare inn med noe, så det ikke ruster... BMW'en har lett for å ruste i ræva, spesielt der det er laget nye hull, som ikke er blitt behandlet etterpå..

- Hønefoss 4 EVER -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...