bmwbabe Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 jeg lurer på om det går ann å få tak i sikkerhetseler bak som kan spennes i sete da jeg har kjøt meg en veteran som ikke har dette orginalt og jeg har ikke lyst å ødelegge noe i bilen.
rams Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Festepunktene til sikkerhetsbeltet må være i bilens bærende konstruksjon
bmwbabe Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 ja men da ødelegger jeg jo bilen og det har jeg ikke lyst til. ikke vet jeg heller hvordan jeg skal få festet det
mAZE Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Du får la være å ha med noen baki da vet du. Og er det ikke seler, så er det jo heller ikke påbudt.. Men du tenkte kanskje litt på sikkerheten. Men, da får du evt se bort ifra alt av det siste jeg skrev. Les bare det før den smiley'n du.
bmwbabe Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 tenkte pga at jeg har barn jeg da og det er ikke så trygt å ha barn foran men vil heller ikke ødelegge bilen med å skjære i den
NyborgRacing Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Kjøp deg en liten familebil ås har du BMW'n til kvelder alene;)
rams Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 tenkte pga at jeg har barn jeg da og det er ikke så trygt å ha barn foran men vil heller ikke ødelegge bilen med å skjære i den Hva er det som gjør at det ikke er trygt å ha barn sittende fastspent i passasjersetet foran?
Quattrokiller Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Du som bor på Hønefoss BMWbabe, stikk innom Heggem på Viul , kansje han kan fikse noe for deg. Det ikke han kan om bilen din er ikke verd å vite kan du si.
bmwbabe Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Skrevet Desember 15, 2006 familiebil er ikke noe for meg, har hatt det og vil ikke ha det tilbake. man anbefaler ikke å ha barn foran i bilen.
Stephan.s Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 da må man nesten bare si det som det er og spørre hva du prioriterer høyes; barn eller bil (forhåpentligvis barn). og da får du heller velge å borre noen hull i bilen for sikkerheten sin skyld. men da vil jeg heller påpeke at hvis du ikke vil borre hull i bilen, så er det sikrere å ha barnet forran med sele enn bak uten.
Toro Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 da må man nesten bare si det som det er og spørre hva du prioriterer høyes; barn eller bil (forhåpentligvis barn).og da får du heller velge å borre noen hull i bilen for sikkerheten sin skyld. men da vil jeg heller påpeke at hvis du ikke vil borre hull i bilen, så er det sikrere å ha barnet forran med sele enn bak uten. Kunne ikke sagt det bedre selv Barnas sikkerhet går vel før bilens verdi?
Kjell Z3 Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Er ikke festet der da slik at du bare kan sette inn selene?
Sollitoo Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 tenkte pga at jeg har barn jeg da og det er ikke så trygt å ha barn foran men vil heller ikke ødelegge bilen med å skjære i den HeHe=) bak sete for heller bare brukes når bilen står stille hehe.. Men om man lager noen hull, så går da vel det bra!? sett det bare inn med noe, så det ikke ruster... BMW'en har lett for å ruste i ræva, spesielt der det er laget nye hull, som ikke er blitt behandlet etterpå.. - Hønefoss 4 EVER -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå