Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på å kjøpe en 1999-2000 mod E46 coupe med automatgir.

Har hørt noe om at man også kan gire manuelt med automatkassa, stemmer dette? og fungerer det akkurat som en vanlig manuell kasse?

Er Automatkassene på E46 noe bra? I Forhold til en manuell tenker jeg på?

Takker for svar..

BMW newbie.. hehe

Skrevet

hvis det er en steptronic kasse så er den helt grei..jeg har det på min cab og jeg er stor fornøyd.. den får fram kreftene og har sports program og hvis man rører spaken fram eller bak så går den i manuel..har ikke hatt noen problem med dette..og det er veldig godt i kø f.eks og ikke minst så er det veldig greit med manuel når den skal danse med baken:P kan anbefale dette virkelig...

Mvh Stian S

Skrevet

Ok, takk for svaret. Er ikke sikker på om det er steptronic kasse, har ikke tittet så nøye på den enda. Men du får E46 med vanlig automatkasse også?

Så om jeg har forstått det riktig kan du velge om du vil kjøre med automat eller vanlig 5 trinns?

Skrevet

Det er godt å høre. Skal ikke se bort ifra at det blir en BMW på meg i nærmeste fremtid.. skal titte på bilen i morgen å prøve å få til noe prøvekjøring.. får håpe det er steptronic da, så det går ann å slenge den i manuell når man vil leke seg litt på vinteren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...