Maestro Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Jeg har slitt litt med baklykter som tar inn vann, tettet disse og sjekket så etter andre lekkasjer. Så da en liten hvit slange som stikker ut av karosseriet rett bak batteriet. Av denne slangen pipler det ut litt vann som renner ned i reservehjulsbrønnen. Hvor kommer denne slangen fra? Hvor tar bilen inn vann når vannet kommer ut her?
E34 power Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Den slangen er sikker fra dreneringen på takluke,vist du har da.
Maestro Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Skrevet Desember 15, 2006 har takluke ja, kan jo være den...
Gjest Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Har samme problemet, men jeg har ikke takluke.. hmm
KennetG Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Er ikke overløpsslangen på batteriet du har funnet da?Den skal igrunnen gå ut av bilen da, ruster fælt viss det pipler batterisyre nedi bagasjerommet ditt over tid.
mudbug Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Har hatt problem for noen måneder siden, det kom syrevæsker fra batterier (uoriginal batterier), måtte skylte hele bagasjerom med vann for å få vekk syrevæsker, sjekket at det det en del maling som flasset vekk, lakkerte igjen og smørte med vaselin i hele bagasjerom. Jeg kjøpte ny vedlikeholdsfrie batterier fra BMW. Du må sjekke om det var lufteslange fra batterieren.
Maestro Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Skrevet Desember 15, 2006 Jeg er rimelig sikker på at slangen ikke kommer fra batteriet, men skal skru ut batteiet og sjekke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå