Ronny M Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg har et sett Focal 165KF liggende som jeg tenkte å montere i en e36 nede ved sparkelpatene. Vet det er 5,25" som står der, men går det å sette inn 6,5"? Noen tips? Funker det bra, eller bør jeg gå for noen 5,25" istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Har hvertfall det i min...funker fett det. Bilradiospesialisten i Sandnes som ordna det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Det går greit, men du må skjære bort litt av metallet bar sparkeplate dekselet, å så må du montere høyttaleren utenpå plastdekselet. Her er et bilde av min tidligere E36, med 6,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 eg monterte 6,5" i min gammle e36. men fekk ei jævla dirre lyd /risting i skjermen.. må ein helst ha i lyd demping bak høgtalaren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå