conzoz Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Heisann Som skrevet i overskrift vurderer jeg sterkt å gå i anskaffelse av AC Schnitzer Type 2 "kopifelger". Har sett på de som Koed selger, men er usikker på om jeg vil gå for AC eller "M5 Black" kopifelg. Begge i 8,5 - 18". Går utifra at innpresset passer. Er det noen formeninger på hva jeg bør velge? AC Type 2: http://www.koed.dk/functions/billede.as ... .jpg&map=1 "M5 Black" http://www.koed.dk/functions/billede.as ... .jpg&map=1 Er det noen som har bilder av E34 med noen av disse felgene? - Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 ac type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg ville gått for ACS TypeII til E34. M5 felgen synes jeg ikke passer på E34, det blir litt uorginalt hvis du skjønner iom. at den ble designet for å passe på E39. Men det er meg.... Bilde av ACS i chrom (ikke pent chrom, men gir ett innblikk) ACSII på BMWPower (her på bimmers) sin E39: M5 felgen: Personlig synes jeg denne felgen passer meget godt på E34: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 hadde AC Type 2 felger på min. Ble rått...bare synd at Tevo ikke klarte og gi meg noen uten kast i felga ble tilslutt andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 ACSII uten tvil, med kant vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 ACSII uten tvil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 ACSII uten tvil, med kant vel og merke Men de som de selger på Koed ser ikke ut til å ha noen spesiell kant etter det jeg kan se. Noen som vet om andre steder å få kjøpt "kopifelg" av ACSII da? Blir fort dyrt å kjøpe orginale etter det jeg har forstått. - Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Her kan du se mine felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 Her kan du se mine felger:quote] Veldig fin bil du har der TheMan! Hva slags dimensjon er det på felgene du har der, og hvor brede dekk? Er det orginale eller "kopi-felger" du har der? Ble mange spørsmål men håper det går greit - Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 her er min e34 med ACSII felger. vinter er 16" med kant og sommer er 17" uten kant. liker personlig slike felger TheMan og jeg selv har. uten kant.. Vinter: Sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Her kan du se mine felger:quote] Veldig fin bil du har der TheMan! Hva slags dimensjon er det på felgene du har der, og hvor brede dekk? Er det orginale eller "kopi-felger" du har der? Ble mange spørsmål men håper det går greit - Olav 18" felger med 225/40 dekk. Kunne tenkt med noe bredere bak. Felgene var helt nye når jeg kjøpte bilen. Tror det er kopi, mener å huske at de var kjøpt på Gsbildeler, felgpakke til ca 12000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Må si at jeg virkelig har sansen for AC type 2. En kamerat av meg foreslo Rondell D58 i 18". Jeg syns egentlig at altfor mange har rondell-felgene og at AC type 2 er litt mer "skjelden". Blir nok høyst sannsynlig AC type 2 gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 ACS Type II gjør seg absolutt på E34, men det begynner å bli mange med de også etterhvert. Slik er det bare. Jeg hadde de på min forrige bil (520'n), men solgte de med den og beholdt Rondellene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå