ah-kjell Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Hei, ser at dere diskuteret chip . Er det noen av dere som har noen erfaring med chiptuning direct som står her på forumet ? Deres powerchip til diesel biler?
Dumas Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Hei og takk for gode svar! Det er en 2005 modell m/automatkasse jeg har. Får vel klare meg med de skarve 500Nm jeg har inntil videre Til Wagen: Regner med at jeg har standard eksosanlegg med to beskjedne piper som stikker ut bak.
antiloop Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Har erfaring fra et annet merke enn Bmw! Hadde Peugeot 407 - 2.0HDI. Org 136hk. Med diesel tuning 170hk. Merktes spesielt godt i aks og at jeg kunne bruke 6. gir uten problemer under 80km/t..
haakon Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Til trådstarter: Det er vel egentlig liten sjangse for å bli "tatt". Dette må jo måles på rulle har meg blitt fortalt at automat biler ikke kan måles på rulle. stemmer det er jo sjangsen for å bli busta utelukket. om automaten tåler de ekstra kreftene kan man vel få sjekka opp,og hvis man etter trimming kjører flatt jern konstant så vil det vel ha noen negative konsekvenser uansett aut el manuell
Thunegutt Skrevet Desember 21, 2006 Skrevet Desember 21, 2006 Hva med å montere en AC Schnitzer chip?? Den er dyr. men du beholder garantien på bilen. Du får kjøpt den hos Bavaria-forhandlere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå