2EaSy Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 bilen drar til høyre når man bremser noen som kan tipse meg hva d kan hva?
icc Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Satser penger på at det er fordi du har mer bremsekraft på høyre side.
Ole@Automote Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Kan være forstillinga som er feil også
2EaSy Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Kan være forstillinga som er feil også har ikke noe risting i ratte når eg bremser,,
Anderslien Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Lyser det noe lys i instrumenthuset ditt hele tiden? Hvis ja, så kan det være at du må sjekke bremseklossene dine. Hvis de er slitte, så kan det forårsake at bilen drar til en side når du bremser på grunn av forminsket bremsekraft på en side der klossene er mer slitt.
Ole@Automote Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Kan være forstillinga som er feil også har ikke noe risting i ratte når eg bremser,, Det trenger ikke riste
Anni85 Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Har du sjekket lufttrykket i dekkene, eller ubalanse i dekkene. Kan være så enkelt.Men tror nok heller på en bremsefeil. evt forstillingsfeil. Du får nok ta en tur innom nærmeste verksted
zephyr23 Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 ta en bremsetest på bilen på ett verksted så finner du fort ut om det er noe galt med bremsene, er nok som mange her har sagt at bremsene tar mer på den ene sia!
Gjest Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 lufttrykk i dekken har mye og si...for ikke å snakke om dekkedimmensjon.. jeg kjører på 235/45 17 foran og 265/40 17 bak, og min bil styrer strengt talt litt over alt med slike dekk..selv om julstilling er riktig.. dersom du har vanlige dekk, er det en av de tidiligere nevnte grunnene..
Arimanni Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Sylenderen i kalipteret på venstre side er nok full i rust. Opne den og puss rein sylenderen for rust. Kjøp også ny pakning. Dette hjelpte på min E34 iallefall.
oddis Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Dekktrykk, ubalanse, ujevnt slittte bremser eller dårlige bakre bærebru foringer ville jeg tippa på.
Thomaz Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Hadde nesten samme problem selv. dro til høyre av og til. Da var det venstre bærekule som var slitt
T Y racing Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 tror også det er noe med foringer eller opphengskuler,hvis disse er slitt dras hjulet bakover og utover,slik at hjulet peker utover når du bremser(som om du svinger litt) derfor drar bilen til siden.men kan selvølgelig også være bremsene.satt på uniballs på forrige bilen jeg hadde,(stag fra forstillinga til karosseriet) bilen var dønn stiv i alle oppbremsinger.men dette var en banebil,og kanskje ikke noe å annbefale for en hverdags cruiser.
2EaSy Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 tror også det er noe med foringer eller opphengskuler,hvis disse er slitt dras hjulet bakover og utover,slik at hjulet peker utover når du bremser(som om du svinger litt) derfor drar bilen til siden.men kan selvølgelig også være bremsene.satt på uniballs på forrige bilen jeg hadde,(stag fra forstillinga til karosseriet) bilen var dønn stiv i alle oppbremsinger.men dette var en banebil,og kanskje ikke noe å annbefale for en hverdags cruiser. hehe d hva lite brems veske i beholdern :S herregud at eg ikke sjekka d først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå