Anderslien Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt nye sånn plastikk chrom lister som sitter på døra helt oppe ved side rutene. Inni bilen altså. Mine er slitte, så jeg ønsker å kjøpe nye, men jeg har ikke funnet noe på internettsidene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Hvorfor ikke sette på shadowline lister istedenfor.. Ser bilen din er sort, så den kler garantert det. Og GS/OS/Motortechnic/Koed har vel slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hvorfor ikke sette på shadowline lister istedenfor.. Ser bilen din er sort, så den kler garantert det. Og GS/OS/Motortechnic/Koed har vel slikt. Bilen min er grønn, og jeg kan ikke ha shadowline lister inni bilen der det er chrom lister. Dette er fordi jeg har beige interiør, så det vil ikke passe med resten av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 da har du chrom lister inne i bilen. og shadowline utvendig da.. det har jeg. i e34'n min så er det sort interiør. så for å slippe unna med at alt er sort, lakk, vinduer, interiør, utvendige lister. så har jeg beholdt de invendige skrapelistene i chrom. forøvrig bestilte jeg skrapelistene mine på GSbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 da har du chrom lister inne i bilen. og shadowline utvendig da.. det har jeg. i e34'n min så er det sort interiør. så for å slippe unna med at alt er sort, lakk, vinduer, interiør, utvendige lister. så har jeg beholdt de invendige skrapelistene i chrom. forøvrig bestilte jeg skrapelistene mine på GSbildeler Så det kalles skrapelister de chrom listene som er øverst på dørinteriøret ved ruta? Jeg har forresten chrom utvendig på bilen også. Jeg har chrom rundt ruta bak og foran, mens jeg har chrom nyre og chrom rundt dørene og der. Og jeg vil beholde det sånn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Shadowline både innvendig og utvendig.. Det satte jo jeg på min blåe 528. Det ble veldig fint på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Shadowline både innvendig og utvendig.. Det satte jo jeg på min blåe 528. Det ble veldig fint på det. Ja, men det vil ikke jeg ha. Jeg er ute etter chrom innvendig jeg. Du vet ikke hvor det kan skaffes? Skal kikke litt mer på GS jeg, så ser jeg om jeg finner noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Jeg kjøpte mine sorte på Motortechnic ihvertfall, så regner med de har chrom der å.. Men de har sikkert på GS også, men ring dit. Det er ikke alltid like lett å finne frem i kartsystemet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Jeg kjøpte mine sorte på Motortechnic ihvertfall, så regner med de har chrom der å.. Men de har sikkert på GS også, men ring dit. Det er ikke alltid like lett å finne frem i kartsystemet deres. Drev å så litt på GS nå. Fant noe på karosseri deler. Der står det skrapelist indre. Kan det være den? Koster 100kr... Bokstav C her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/1136.gif Eller er det kantlist? Det er bokstav D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå