///frank Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 leiter etter noe kule bmw logo til min mobiltlf.noen som veit kor det er man får taki layout bmw til mobil
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Hva slags mobil har du? De fleste nye telefoner kan du vel bare bruke ett vanlig bilde som du finner på internett...
///frank Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Hva slags mobil har du? De fleste nye telefoner kan du vel bare bruke ett vanlig bilde som du finner på internett... sony ericsson w810i
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Da kan du jo bare nappe ut minnebrikka(om du har kortleser på maskina) og overføre bilder dit. Ellers kan du jo bruke bluetooth og overføre på den måten. Om du har blåtann på maskina da. Jeg har begge deler, men bruker kortleseren vanligvis. Det er raskt og enkelt.
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Da kan du jo bare nappe ut minnebrikka(om du har kortleser på maskina) og overføre bilder dit. Ellers kan du jo bruke bluetooth og overføre på den måten. Om du har blåtann på maskina da. Jeg har begge deler, men bruker kortleseren vanligvis. Det er raskt og enkelt.
///frank Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Da kan du jo bare nappe ut minnebrikka(om du har kortleser på maskina) og overføre bilder dit. Ellers kan du jo bruke bluetooth og overføre på den måten. Om du har blåtann på maskina da. Jeg har begge deler, men bruker kortleseren vanligvis. Det er raskt og enkelt. tenker ikke på bagrunnsbilder men layout som du har bilder når du trykker på meldinger og div
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Å ja, stemmer.. hehehe.. Der var jeg litt på jordet.. Men jeg tror faktisk jeg kanskje har en slik layout. Hadde det ihvertfall på min gamle k750. Hadde massevis liggende på maskina før. Tror jeg lastet det ned fra www.x.org om jeg ikke husker feil..
Ole-Magne Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Da kan du jo bare nappe ut minnebrikka(om du har kortleser på maskina) og overføre bilder dit. Ellers kan du jo bruke bluetooth og overføre på den måten. Om du har blåtann på maskina da. Jeg har begge deler, men bruker kortleseren vanligvis. Det er raskt og enkelt. tenker ikke på bagrunnsbilder men layout som du har bilder når du trykker på meldinger og div si i fra vis du finner noen gode layout`s, har en K800i som trenger sånn.. hehe
Arimanni Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Og vist det funker på Samsung Z710, så gi meg ein lyd også
///frank Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 skal si fra visst eg finner noe kule bmw logo
BimmerKing Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Laget min egen jeg, med sony's egen layoutmaker jeg... Med min bil i bakgrunnen, men med rondellen som bakgrunnsbilde
///frank Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Laget min egen jeg, med sony's egen layoutmaker jeg... Med min bil i bakgrunnen, men med rondellen som bakgrunnsbilde og hvordan gjør du det da
nikks Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Har en BMW layout jeg få mailen din kan jeg sende den
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Til dere som har Sony Ericsson, gå inn www.lasyk.net . Der finner dere en hel haug med themes, ringetoner etc. Disse lastes ned via wap/gprs, så kostnaden blir så og si lik null. Til min telefon SE W810i, finnes det blant annet 30+ BMW themes/layouter. Genial side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå