bmw328ci Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Da var det tiden for ein liten show-off for min 94 320ic Satt og så på noen bilder fra sommeren Bilde av bilen slik den var når jeg fikk klørne i den: Det foreløbige resultatet: Styling og diverse som er gjort på Bilen: -M-styling -Lakkerte M-lister og Mspeil -Mskjørter -Angel-eyes -M sport girkule med lys -Effektanlegg -kn innsatsfilter -M matter -Rieger bakrutespoiler -60-40 senk -Borra og slissa bermseskiver framme -Xenon i nærlys -Chip -97 modell grill -Short shift -Mpedaler og beltepads -pluss mange ting som jeg ikke husker akkurat nå Ting som jeg har lyst til å gjøre med bilen: -Nye Felger (Vogue Mania Racing?? 8,5 og 9,5" ) -Turbo kitt (A-dekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Ser veldig strøken ut denne . Syns du bør få deg M-Tech bakfanger og Eisenmann bakpotte(2x76mm). Åssen ser de felgene du vurderer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Pen bil du har! Ser sinnsykt pen ut i lakken vertfall, skikkelig fin farge også! Mauritzius ? blå? Pen vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ser veldig strøken ut denne . Syns du bør få deg M-Tech bakfanger og Eisenmann bakpotte(2x76mm).Åssen ser de felgene du vurderer? De ser slik ut : Syntes det er litt tøft med org bakfanger og jeg, får bilen til å se litt høyere ut bak enn framme.. syntes det kler bilen.. Jhon H: Fargen er montreal blå, vannvittig pen farge etter mitt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Nydlige felger, løp å kjøp . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Enig med Steffan her! Perfekte felger til bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Tror de vil passe VELDIG bra jeg også har trua på de der assa blir nok felg handel når det nærmer seg sommer igjen.. Ingen her som er flinke i photoshop og har lyst på en utfordring da?? hadde vert svært takknemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 helt enig.. nydelig e36. og felgene er ikke noe å lure på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Veldig pen bil du hadde Ville beholdt de felgene du allerede har, synes de gjør seg utrolig bra på E36.. Eneste jeg ville sette fingeren på er den GT leppen nederst på frontfangeren (blir for mye fisketrapp) og noen rare frontblinkers? Ellers så vil jeg si at bilen så meget bra ut EDIT:skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Pen bil, tror det kan ble sykt fett med Vogue felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Den var pen! Stussa litt ved front-blinkersene bare, passa kanskje ikke helt inn? FK angel-eyes? Felg forslaget var jo kult! men blir vel litt valsing med så mye senk og 9,5 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Meget pen e36, men: - Få vekk japsepotta og bytt til doble av ett eller annet!! - Få på mørke blinklys framme!! Denne, eller denne, eller grå orginal blinkers kanskje?? - Få på m3 diffuser/eksoslist bak Så ut som den var meget pen i lakken også, den fargen kler e36 utrolig godt. Kanskje litt oversenka etter min smak, men tror jeg har samme senken på min (ikke jeg som har montert den da).. Er et helvete på fartsdumper etc... Men ellers en veldig pen E36 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Få vekk kebabstussen:) og mulig en m-tech bakfanger! M-contour felgene er jo meget pene de! syns du skal ha de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Veldig fin bil du har, selv om det var noe småtteri å sette fingern på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Meget pen bil. Andre blinklys og annen potte, så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå