Ronny M Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Det er stadig at noen av diodene bak knappene på klimaanlegget slukker. Hvis jeg bare dunker forsiktig med handa på siden av midtkonsollen så kommer de igjen. Men de slukker ganske raskt igjen. Går det an å fikse det tro, uten å måtte bytte hele kontrollenheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 dårlig kontakt kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Noen som vet hvordan jeg får ut kontrollenheten fra midtkonsollen? Får det ikke til jeg altså, dum som jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Du skriver ikke hvilken BMW det er du har, men jeg går utifra at det er en e36... For å løsne kontrollpanelet må du dra av de knottene for viftehastighet og for luftdistribusjon. Bak de er det to skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Sorry, glemte å få med at det er en E36... Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 henger meg på hær... jeg har en e39 som har mistet lyse i vriknottene til varmeaparatet, er det bare og dra av vriknottene der også?? går ut i fra at jeg må bytte noen pærer eller noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 For å løsne kontrollpanelet må du dra av de knottene for viftehastighet og for luftdistribusjon. Bak de er det to skruer. Det er denne jeg har. Mener du at jeg skal vippe ut noen av knappene altså? Syns de knappene sitter bra fast. Tør ikke ta i for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå