Dirty Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 hei! skjedde plutselig, det smeller i eksosen når jeg speeder! og det ene reelet te gjernen slår ut å inn heletiden! noen sammenheng? det med at det smeller i eksosen skjedde etter at jeg å en kompis var ute ¨å herjet litt på isen. noen tips?
Dirty Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 nå har jeg au funnet ut at det brumler mer i eksoen! og kommer av å te noen skikkelige smell ut av LMM. noen tips?
Dirty Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 jepp har funnet ut at det den ene selynderen kutter ! så feilen er vel plugg\ pluggledning\ coil! ??
lfossheim Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Herjet på isen.. he he. Kjenner godt til det. Du har vel fått vann inn der du ikke skal. Sjekk fordeler, coil, plugghettene osv...
Dirty Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 ja du sier noe der! men har tørket det meste så satser på at at pluggen er gåen! var var mye vann nedi den ene pluggen!
Dirty Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 nei :S det hjalp ikke, kjøpte meg nye plugger og byttet plugglednigene samme shiten! noen ide?
fatboy Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 er jo bare og få bilen på bmw verksted og få tatt diagnose, en kamerat av meg putret på 5 sylindre, tok bilen på diagnose og fannt ut at hjernen var fucked=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå