fatboy Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 hei, lurer på om det er noen som har kjørecomputer til e30 og selge, min har fått en knekk i displayet og er en del lys som ikke fungerer i den, trenger en som er 100% i orden, og er det noen som har liggende en original gearkule til 5trins e30 i skinn, min har begynt og bli en del slitt=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 kjøre komp, mener du check kontroll? for det har jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 nei, ikke check kontroll, kjøre computer mener jeg, den sitter der hvor noen har digital klokke, analog klokke eller i mitt tilfelle kjøre computer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 okay da kan jeg desverre ikke hjelpe deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 hmm ingen som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 er det den store eller lille kjørekomputeren du er ute etter.?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 den store=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Kom med bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qwest7 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg har ! Hva gir du for den !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 så frem til at du ikke sier en ca pris, så byr jeg 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå