AcE3k Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Helt strøkne, ubrukte, ulakkert, ferdig grunna. Fra rieger. Passer E39 sedan. Bare å pusse litt, så lakkere Nypris er 4000,-, selges for 2500,- eller bud. Ta kontakt på 48044657. Bilder kommer!
Ole-Magne Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 bygger disse lengt ned? limes disse på, eller skal de skrues fast?
AcE3k Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 De bygger litt ned. I underkant av 2 cm tenker jeg. Bilen blir da i rett høyde med resten hvis man har orginal M5 for -og bakfanger. Du fester de i hver sin ende, i hjulbuen. altså foran og bak. De kan både skrus og limes, jeg tenkte kanskje at popnagler var tingen..?
Ole-Magne Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 De bygger litt ned. I underkant av 2 cm tenker jeg. Bilen blir da i rett høyde med resten hvis man har orginal M5 for -og bakfanger.Du fester de i hver sin ende, i hjulbuen. altså foran og bak. De kan både skrus og limes, jeg tenkte kanskje at popnagler var tingen..? lim må nå være d beste... stykt med poppnaggler eller skruer... skal si i fra så fort du har tatt bilder av disse.
AcE3k Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Bumper disse igjen, grunnet iseriøs kjøper. Har klart å dra det ut helt til nå.. Så, fortsatt tilsalgs, ligger klar i eske til å sendes så fort som f!
AcE3k Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 bumper denne, da de fortsatt er tilsalgs. Har også frontleppe til e36 og diverse småtteri til e39 m5 front! Ta kontakt
AcE3k Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Har den T'n + gitter bak. Samt lister og tåkelysfester. Atså de svate dekslene rundt tåkelys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå