Nygaard Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 er en skru ting på hjernen min:P mann kan stikk inn ett skruhjern og skru på noe, hva stiller mann viss mann skrur på dn? er en e30 325 av gammeltypen.
Dirty Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 min erfaring er at vist alt funker. så ikke skru på noe hehe
Hügel Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 er en skru ting på hjernen min:P mann kan stikk inn ett skruhjern og skru på noe, hva stiller mann viss mann skrur på dn? Jeg vil anbefale en tur til lege......
Kønni Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Tror det er sånn at noen av de tidligste versjonene av Motronic 1.1 hadde en skrue på hjernen for tennning, men da bare tenning på tomgang. Skal ikke si noe sikkert, men jeg tror det er sånn. If it works, don't fuck with it!
mEhE Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 det er til turbotrykket.. om du skrur på skruen for du raskt 50hk ekstra.. løp og skru!!!!
Nygaard Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 haha:D jeg har en annen skru for turbo trykk jeg;) skal ikke skru på dn jeg, lurte bare på hva den var til:D
isanfa Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Er muligens til og justere CO på tomgang, hvis du ikke har justering på LMM da. Mange gamle ennsprøytninge som har slik justering i "hjærnen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå