Gå til innhold

kingwood xenon..

haakon
 Share

Anbefalte innlegg

ser webshopen selger det (utsolg riktignok),men noen som vet hvor mye det vil koste å få det montert? ikke hos stenshagen,men enten alf ,autopower eller et bilelektro sted?

hvordan er holdbarheten på pærene? leste det var tusing for pærene så de bør holde leenge?

vurderer det siden jeg synes kjørelyset er elendig på kjerra. fjernlyset derimot er bra,men blir bare blinking med lys og tuting fra møtende biler når jeg kjører med de på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har oppgitt levetid til 3200 timer, noe som visst nok skal være rundt 10 ganger så lenge som halogen.

Det har ingen hensikt å bruke verksted til å montere de, men om du allikevel vil gjøre det slik så bør de ikke bruke stort mer enn en halvtime på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å skifte vanlige pærer i dine bil lykter så klarer du å montere dette settet også.. Det er så enkelt at selv mor hadde klart det.. :wink:

hmmm. jeg får prøve å skifte pærer først da. har ikke skifta en eneste pære hittil. kan ikke huske å ha gjort det på andre biler heller. skal sjekke opp om mor har noe kompetanse på dette,men tviler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å skifte vanlige pærer i dine bil lykter så klarer du å montere dette settet også.. Det er så enkelt at selv mor hadde klart det.. :wink:

hmmm. jeg får prøve å skifte pærer først da. har ikke skifta en eneste pære hittil. kan ikke huske å ha gjort det på andre biler heller. skal sjekke opp om mor har noe kompetanse på dette,men tviler

Sikker på at du har førerkort for bil da? :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe H7-kit.

Sidan det er H7 i både nær- og fjernlys med original halogen-pærer, kan det brukast slikt kit i både nær- og fjernlys også? Eller er dette kun for nærlys?

Det går å bruke i fjernlys også. Du kan riktignok kjøpe kraftigere ballaster (50W istedet for 35W som følger med). Da får du et enda bedre lys (anbefales kun i fjernlys).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...