Krims0n Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 hei Var ute og kjørte her i går med min bmw e-34 1991mod, når jeg skulle bruke blinklyset. Plutselig virket ingen og hørte heller ingen lyd fra rele når det vanligvis skal blinke. Verken blinklys eller varsellblinkere virker. Så har jeg også sett at sikringen har gått (15A) Så satt på en (20A). Denne er fortsatt like hel, men det virker fortsatt ikke. derfor har jeg funnet ut at det er nesten nødt til å være et slags blink lys rele o.l Spørsmålet mitt er om noen har greie på hvor jeg kan finne dette? var ikke i sikringsbokseng i panseret eller i baksetet ved batteri. Takk for alle tips. Mvh Krims0n (lasse)
Stephan.s Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 det er BÅDE sikringsboks i motorrom og under baksete. etter det jeg har erfart er de mest "brukte" sikringer i motorrom, og mindre vanlige ting under baksetet, som varmetrådene i bakrute og sentrallås. Så uten å vite for sikkert vil jeg tro det meste for blinklys er å finne i motorrom (?)
Sollitoo Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 det skal sitte i motor rom ja! to av pærene mine var gående, da skjedde det samme.. men kan jo også være brudd på kabel/kabler også da?
Krims0n Posted December 19, 2006 Author Posted December 19, 2006 ja sant så sant. Men nå har jeg gått over alt i motor rom. Skal dobbelt sjekke det en gang til i dag. Tror neppe det er noe feil med kabel. Fordi Ingen blinklys verken forran eller bak eller med varselblinkere virker. Har ringt til 2 BMW butikker, men de var ikke 100% sikkre og sa at jeg måtte ta med bilen ned dit for å finne det ut. Men vil helst gjøre dette selv i stedet for å betale for at det blir gjort..
Recommended Posts