Champ Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 Hadde bilen på et verksted , dette var IKKE et BMW verksted og de klarte ikke å komme seg inn å lese feilkoder på min bil, er det noe feil med bilen eller er det større sjangs for at verkstedet ikke kunne dette ? er det noe spess man må gjøre når man kobler til for å komme inn å lese feilkoder på bilen som de ikke vet om kanskje? noen tips her ?
k1t Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 Jeg skal iveien med min i morra, samme ærend.. Det er heller ikke på merkeverksted, men de sa da de skulle få gjort det læll.. Så kommer vel litt ann på om de har riktig utstyr der du er med bilen.
Dirty Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 dem å ha spessielle kontakter får å lese gjernen te bmw slik jeg har skjønt det iallefall!
Champ Posted December 18, 2006 Author Posted December 18, 2006 de sa de var å kjøpte noe spesialkabler, men kom ikke inn likevel, noen andre som har hatt lignende problemer på vewrksted som IKKE er BMW?
B.E.E. Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 På min 97 modell E-36 var det kun BMW som klarte å koble seg til. Prøvde 3 andre verksteder først, men ingen fikk lest av feilkoder.
Recommended Posts