Gå til innhold

Tendenser til rivalisering?

gkjernaas
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over denna annonsa...

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

Er det slik at alle med volvo hater enhver BMW, eller er det bare meg som sitter igjen med det inntrykket.

Ideologien bak å vise til annonsen er å vise dere kommentaren om bmw'eiere og annonseselgere, så er ikke at jeg mener han er dum som annonserer sånn eller no liknende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg misliker volvo uansett hvilken bil jeg kjører, men etter min mening så er den nesten "kun" spesielt intresserte som kjøper, og styler en 240. (ikke fortell meg at dere ikke vet hva jeg snakker om :D)

har kanskje noe med at 240 kjørere er vandt med å bli tråkka på, så de må la aggresjonen gå utover et eller annet bilmerke(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke spør hvorfor jeg ser på volvo-annonser... Haha

Smaken er som kjent, som baken... I dette tilfelle en fæl og siræva bak! Volvo 240 må være noe av det fæleste og og styggeste jeg ser på veiene. Ville ikke blitt sett i en sånn en engang! (I alle fall ikke en gang til... :oops: Har desverre kjørt et par stk selv, ble ikke akkurat "starstruck" av traktorfølelsen heller.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at alle med volvo hater enhver BMW, eller er det bare meg som sitter igjen med det inntrykket.

Virker som det er ganske likt andre veien og spør du meg så ser ikke hlet poenget med å klage så fælt !

Dette er ikke nødvendigvis ment direkte til trådstarter , kanskje mer til andres innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en volvofanatikker i 40årene på jobb.

Han gjør ikke annet enn å rakke ned på meg etter jeg kjøpte bmw. Her en dag hadde han skrevet "mustafa" i snøen på bakruta. Tenkte ikke noe mer på det før jeg var i byen å kjørte og la merke til noen i en mercedes sto å pekte på fronten min. Når jeg kom hjem oppdaget jeg et stort pappskilt montert over regskiltet der det var påskrevet med stor skrift: "Mustafas BMW" :evil:

Planlegger en stor hevn så forslag tas imot med takk!

Virker som alle som kjører volvo kun mener volvo er bil og raker spesielt ned på bmw. Jeg personlig vokste fra sånt før jeg var myndig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en volvofanatikker i 40årene på jobb.

Han gjør ikke annet enn å rakke ned på meg etter jeg kjøpte bmw. Her en dag hadde han skrevet "mustafa" i snøen på bakruta. Tenkte ikke noe mer på det før jeg var i byen å kjørte og la merke til noen i en mercedes sto å pekte på fronten min. Når jeg kom hjem oppdaget jeg et stort pappskilt montert over regskiltet der det var påskrevet med stor skrift: "Mustafas BMW" :evil:

Planlegger en stor hevn så forslag tas imot med takk!

Virker som alle som kjører volvo kun mener volvo er bil og raker spesielt ned på bmw. Jeg personlig vokste fra sånt før jeg var myndig...

Forslag til en liten hevn som vi gjorde på en kompis av meg...

DSC00086.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo-eiere hater BMW, BMW eiere driter i volvoer, sånn er det bare. Blir som en liten mus som hopper opp å sparker en elefant i tåa liksom. Den får holde på med sitt liksom hvis den er så forbanna sur og sjalu.

Hva med å spraye " HOREKUNDE" på siden av bilen hans? Regner med at han vil slite litt med familien i jula da kansje. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er klart at dette MÅ du hevne , og det skikkelig, hevnen må være dobbelt så hard som den opprinnelige spøken , da først vil han lære at man ikke kødder med noen BMW:-)

noe som er like viktig at at du oppdateres oss med hva du gjør og hvordan det gikk, men et skilt hvor det står Nypult er ikke noen hevn , det er ALT for mildt , ta skikklig hevn nå!! venter spent på resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle volvo eiere skryter seg "over" bmw eiere... De føler vell att de må sammenligne seg med noe som virkelig kann kalles en bil =) jeg hadde 325i m-tech totalt strøken med en lett trimmet motor. Og kom til å treffe på en fyr med en volvo 240 turbo som absolutt ville kappkjøre han påstod att hann hadde 250 "HK" så jeg sa jaja da burde du kjøre raua av meg uansett menn kann jo alltids prøve da så vi satt oss i bilene og brennte av, D som skjedde var jo att volvon ble parkert =) Og det han sa etterpå var att bmw var ikke noe til bil lell for hann hadde sottet på en M5 sperrebakende på en ihjeltrimmet 240 og den hadde hann visst spunnet i filler, så bmw var visst ikke noe bra uansett og iallefall ikke slitedelen.... talentløst folkeslag ass, kommentaren min vil jo bli att de ikke vet hva de snakker om de har bare sottet seg en vrangforestillin og ikke prøvd ting på ordntli... Bare sammenlign utseende på en e30 og en volvo 240 for ikke å snakke om lyden er fan ikke vanskelig å skjønne hvem som lager de beste bilene ass =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...